Följ de här enkla stegen för att returnera din beställning.
- Fyll i nedanstående returformulär.
- Alla fält måste fyllas i samt minst en kryssruta för orsak till retur och en kort förklaring.
- Vid val av Defekt/Skadad produkt behövs även en bifogad bild på skadan.
- Kontrollera att allt är korrekt ifyllt och klicka på skicka.
Vad händer sedan?
Efter du skickat in din returförfrågan via vårt returformulär kommer vi inom kort att svara om den är godkänd eller inte. Vid godkänd returförfrågan kan du skicka tillbaka varan/varorna till oss och skriva att det gäller en retur och ange ditt ordernummer på emballaget. Tänk på att du alltid står för risken vid transport. Vi skickar inte ut retursedel, vid ångrade köp är det ni som kund som betalar och ordnar med returen till oss. Tänk på att returer inte kan skickas som postförskott.
Om något skulle hända med varan trots att den emballerats på tillfredsställande sätt, är det fraktbolaget som är ersättningsskyldigt. Returen är godkänd först när vi har kontrollerat varan.
Observera att fraktkostnaden som du betalat vid din order kommer inte att återbetalas. Detta gäller även vid retur av orders med fri frakt, då förbehåller vi oss rätten att ta ut en avgift som motsvarar vår fraktkostnad för just den ordern. Detta gör att vid köp via faktura och delbetalning finns då belopp kvar att betala vid retur. Vid kortbetalning återbetalas ordervärdet minus avgiften.
Vi meddelar alltid när vi fått varan i retur och vid godkänd retur återbetalas summan inom kort, genom vår samarbetspartner Svea Ekonomi.
Returnera
Om din förfrågan blivit godkänd kan du returnera produkten/produkterna till nedastående adress:
VOFF AB
Tumbo Fridhem
635 31 Kvicksund